نهایی تکنیک به کتاب های خوب

جلال الدین محمد مولوی صاحب کتاب مثنوی یکی از بزرگترین شاعران ایران است که مانند «حکیم سنایی» و «شیخ عطار» کلمۀ شاعر برای شناساندن مقام او کوچک است و او را در شمار حکیمان و عارفان و دانشمندان باید شناخت. وقتی صاحب کارگاه تصمیم به افتتاح دومین کتابفروشی در شهر میگیرد، او را از میان کارگرانش انتخاب میکند که حدودا بیست سال دارد. ازاینرو این یک منبع ارزشمند است که نهتنها آوازخوانها و آهنگسازان، بلکه علاقهمندان را نیز با شگفتیهای جهان آواز آشنا میکند. جای خالی سلوچ و مصائب یک زن در یک روستای دور افتاده با دو پسر ناخلف که دوست داشتم از دل داستان بیرونشون بکشم و خفشون کنم! آشنایی با مردی که عنوان “پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران“ را دارد خالی از لطف نیست. کتابی که با این ذهنیت مینویسد، اولین جلد از مجموعۀ کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب است که عنوان “قصههایی از کلیله و دمنه” را دارد. با لحنی بسیار ساده و صمیمی و در عین حال کوتاه که بهخوبی با کودک ارتباط برقرار و او را به مطالعه ترغیب میکند. هر جلد از این مجموعه کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب با بخش “چند کلمه با بچهها” شروع میشود که در آن نویسنده با مخاطب کودک خود دربارۀ موضوع همان جلد صحبت میکند. Po st w᠎as c᠎reated wi᠎th the  help of sahandbook  C᠎on᠎tent Gen​erator D em᠎over si on.

Discover اکنون، برای کتاب چه کاری باید انجام دهیدسریع؟

در این مقدمه نویسنده بسیار صمیمی با بچه ها حرف میزند طوری که انگار بچه ها مقابلش هستند. سازندگان این اپلیکیشن ها علاوه بر تأمین کتاب و انتشار کتابهای چاپ شده، باید امکانات کاربردی – رفاهی دیگری نیز در اختیار کاربران قرار دهند. هر آنچه باید درباره فیدیبو، کتابراه و طاقچه دانست! عباس میلانی درباره این تصمیم شاه مینویسد: «در یک نکته به گمانم شکی روا نیست. برای من که در حد چند تا جمله درباره این موضوعات اطلاعات داشتم تجربه ای بس عالی بود. این کتاب هم از جمله کتابهایی بود که در زمان کوتاهی بعد از چاپ به محبوبیت بالایی رسید و مدتی به همین خاطر در بازار کتاب نایاب شد. خوشحال میشم شما هم که این مطلب رو میخونید از تجربه هاتون از کتاب های خوبی که خوندید بگید و اونا رو در حد چند تا جمله معرفی کنید. در پشت جلد میتوانید پاراگراف کوتاه و مفیدی از توضیح کتاب بخوانید. توصیه میکنیم برای آشنایی بیشتر با بازاریابی دیجیتال، مقالهٔ «بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ» ما را هم همین حالا بخوانید. کاملا مشخص است که آذریزدی برای نوشتن این مقدمه بیشتر از بقیۀ مقدمهها دقت کرده و توضیحات دقیقی از چرایی رعایت اصول در کتاب ارائه کرده است. ​C on te nt h​as been created by sahandbook  Content Gener᠎ator D emov​ersion!

هر فصل به طور عمیق به تمام محتوای مورد نیاز شما میپردازد که از اصول اولیه شروع میشود و به سازماندهی هارمونیک، پیشرفت، ترکیب، دیکته و تجزیه و تحلیل میرود. بعد از آن به تهران میرود و در یک چاپخانه شروع به فعالیت میکند. آنجا قصهای از انوار سهیلی توجهاش را جلب میکند و جرقه ای میشود برای سادهنویسی قصه برای کودکان؛ قصه هایی بسیار ارزشمند از ادبیات غنی ایران و همچنین داستان های مذهبی، که مطالعه شان در کودکی میتواند بسیار موثر باشد اما به خاطر متنهای سنگینشان کودکان از آنها محروماند. این مجموعه آنقدر ارزشمند است که خواندنش برای طیف سنی 10 تا 18 سال میتواند بسیار تاثیرگذار باشد. آثاری که معرفی آنها به کودکان، میتواند از بزرگترین موهبتهای کودکیشان باشد و آنها را به بهترین و سادهترین شکل ممکن با داستان های اصیل ایرانی و همچنین قصه های ارزشمند قرآنی و ائمه معصومین آشنا کند. این کتاب فروشی در سال ۱۳۸۹ با هدف خلق یک سیستم یکپارچه و تخصصی برای فروش کتاب بهصورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد تا فروش کتاب را از طریق اینترنت توسعه دهد. بعد از آن، نقل قصهها شروع میشود و شاید جای یک فهرست قبل از آن خالی باشد. ناگفته نماند که سالها بعد از تأسیس کتابِ اندیشه مدیر کتابفروشی (آقای نصراله عارفینژاد) تصمیم به ارتقای آن گرفتند و خواستند که حوزه فعالیت خود را مقداری گستردهتر بکنند که بالاخره در سال ۱۳۹۵ موفق شدند و انتشارات زریبار متولد شد.

کتاب انتخاب های برتر

شغل جدید، زمینۀ آشنایی او با اهالی شعر و ادب و فرهنگ را فراهم میکند. در آخر هر مقدمه میگوید دوستدار سعادت شما و خودش را م.آذر معرفی میکند. مرزبان نامه که در قرن چهارم هجری و به زبان قدیم طبرستانی (مازندرانی) و توسط یکی از شاهزادگان طبرستان نوشته شدهاست و دویست سال بعد از آن سعدالدین وراوینی کتاب را به فارسی ادبی قرن ششم درآورده است، بنابراین کتبی است حدودا هشتصدساله. بعد از خوندن کتاب پدر پولدار ، پدر بی پول از رابرت کیوساکی ذهنم کاملا رفت به سمت پولسازی و تلاش کردم راه های درآمد جدیدی پیدا کنم که نهایتا شاید برام پولساز نبود ولی باعث شد من چند تا هنر جدید مثل مجسمه سیمی و ویترای و کار روی سفال رو یاد بگیرم. کتاب های زیادی از این دست هستند که حال ما رو خوب میکنن، شاید داستانشون جوری نباشه که حالتو خوب کنه ولی خوندن یک کتاب خوب با هر درون مایه ای حال آدم رو خوب میکنه و به آدم احساس ارزشمندی بیشتری میده.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید