جزئیات تاب

دانلود pdf کتاب ساختار و عملکرد لوزالمعده یا پانکراس در بدن انسان رایگان . شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کمدا کتابهای نو یا دست دوم خود را برای بفروشید و آن ها را به وجه نقد یا کتاب جدید تبدیل کنید. باید کار را با ایجاد یک سند ایندیزاین جدید برای بازطراحی ebook خود آغاز کرد. حال باید این فرآیند را برای متنهای مربوط به زیرتیترها هم تکرار و یک استایل پاراگراف جدید با نام «Sub-heading» ایجاد شود. اکنون باید گزینه OK را برای ایجاد سند جدید خود کلیک کرد. اکنون میتوان شروع به انتقال برخی از متنهای کتاب اصلی به طرحبندی جدید کرد. برای مثال، اگر نیاز باشد یک تصویر بین دو پاراگراف متنی قرار بگیرد، باید تصویر را در محل مربوطه تثبیت (فیکس) کرد تا از انتقال آنها به طور پیشفرض به انتهای متن توسط ایندیزاین در زمان استخراج قالب EPUB کتاب الکترونیکی مربوطه جلوگیری شود. Place» رفت، تصویر خود را انتخاب و آن را باز کرد. ​This w as generated wi th the he​lp of GSA Cont en t ​Generato r DE MO!

خريد كتاب از طريق اينترنت

بنابراین باید روی گزینه Header در لیست «Other Styles» کلیک کرد و سپس دکمه Add را برای اضافه کردن آن به لیست «Include Paragraph Styles» زد. این کار را میتوان به وسیله هایلایت کردن متن و یک بار کلیک کردن روی نام استایل مورد نظر در پنل «Paragraph Styles» انجام داد. برای اولین بار ، تمام قطعات The Secret در یک افشاگری باورنکردنی گرد هم می آیند که برای همه کسانی که آن را تجربه می کنند ، تحول آور زندگی خواهد بود. Pages» ایجاد و یک بار در داخل صفحه کلیک کرد تا فهرست مطالب در صفحه مورد نظر قرار بگیرد. سپس باید برای ایجاد یک طرحبندی تکصفحهای، تیک گزینه «Facing Pages» را برداشت. همچنین میتوان تنظیمات لازم را برای استایل ورودی یا همان «Entry Style» نیز انجام داد. Roald Dahl: داستان های خنده دار زبان انگلیسی یا کمدی هستند که بیشتر برای سطح متوسط می توان از آن ها بهره برد. در این مرحله نیاز به تنظیم و ساخت یک فهرست مطالب (ToC) برای کتاب مربوطه حتی در صورتی وجود دارد که پیش از این هم یک صفحه فهرست مطالب ایجاد شده باشد. از ToC مربوطه انتظار میرود تا به صورت خودکار فهرست کاملی از محتوا را بر اساس تیترهای به کار رفته در کتاب الکترونیکی ما ایجاد کند. ​Post was creat ed with the he᠎lp  of GSA Conte nt G​enerator D em over᠎sion!

چرا اکثر کتاب شکست می خورند

در پنجرهای که باز میشود، میتوان عنوان ToC خود را در قسمت «Title» وارد کرد. علاوه بر این، میتوان استایل تیتر مربوطه را هم تنظیم کرد. همچنین، ارتفاع یا همان Height نیز بهتر است روی ۷۹۲ پیکسل (۱۱ اینچ) تنظیم شود. آنچه که اهمیت بیشتری دارد این است که نوعی حالت سلسلهمراتبی در متن حفظ شود و در آن تیترها، زیرتیترها و متن بدنه در اندازه یا میزان درشتی با هم متفاوت باشند. در اینجا استایل تیتری استفاده شده است که پیشتر برای استفاده در کل کتاب الکترونیکی ما ایجاد شده بود. در قالب EPUB، ناوبری در طول سند کتاب الکترونیکی مربوطه با استفاده از یک فهرست محتوای مبتنی بر استایل انجام میشود. Export» رفت، ebook خود را نامگذری و در منوی Format قالب EPUB را انتخاب کرد. اکنون همه چیز برای استخراج سند مربوطه در قالب EPUB آماده است. با این حال، سموم تولید شده توسط آلایندهها به دلیل سایر شرایط ایمنی ممکن است با گرم کردن یا پختن غذای آلوده به اشکال غیر سمی تبدیل نشوند.

9 کاری که باید بلافاصله درباره کتاب انجام دهید

ایندیزاین تصویر مربوطه را در داخل قاب متنی رها خواهد کرد و در این فرآیند، تصویر ما متصل یا همان انکر میشود. این رویداد به صورت نمادین با یک علامت قلاب کوچک در قسمت بالا و سمت راست تصویر نمایش داده خواهد شد. باید در صورت لزوم منابع آموزشی رو در اختیارت قرار بده تا مشکلی برای درک مطالب نداشته باشی. قالبهای EPUB به گونهای طراحی شدهاند که انعطافپذیر باشند و خوانندگان بتوانند فونت متن ebook را خودشان در صورت تمایل انتخاب کنند. در این مطلب 8 ویژگی که کتاب های داستان کودکانه باید داشته باشند را معرفی کردم. برای اندازه صفحه باید Width را روی 612 پیکسل (۸.۵ اینچ) قرار داد. حال باید روی دکمه «Create New Style» در انتهای پنل مربوطه کلیک کرد تا پنجره Options باز شود. در اینجا تنظیمات به گونهای انجام شده است که «Body Text Paragraph Style» اندازه متن را در طول کتاب الکترونیکی ما ثابت نگاه دارد. EPUB 2.0.1 برای کتابخوانها و دستگاههای قدیمیتر مناسب است، در حالی که EPUB 3.0 نسخه جدیدتری به حساب میآید (این همچنین نسخهای است که در حال حاضر در اکثر فروشگاههای ebook ترجیح داده میشود). Data h as  been generat​ed by GSA C on tent G en er ator Demoversi on!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه کتاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید