راز خودی در کتاب صوتی اثر مرکب Uncovered

«اثر مرکب» کتاب راهنمایی است که به تو میآموزد چه طور در استفاده از این سیستم خبره شوی. همان سیستمعاملی که، خوب یا بد، زندگی تو را اداره میکند. من این کتاب را مینویسم تا تو را به اصول اولیه برگردانم. اصول مطرح شده در این کتاب بهترین ابزارهای کسب موفقیت هستند و با وجود آنها رسیدن به موفقیت دیگر یک آرزو نیست. این تصویر مربوط به BLAST نوکلئوتید میباشد و به علت شباهت آن به BLAST پروتئین فقط یک تصویر نمایش داده شده است اما در هر قسمت که تفاوتهایی با BLAST پروتئین وجود داشته باشد توضیح کتاب با تخفیف داده میشود. «دارن هاردی» درباره تصمیمات آگاهانه در کتاب صوتی توضیحات کاملی داده. در اولین بخش از کتاب های انگیزشی مانند اثر مرکب به ما این آموزش داده می شود که رسیدن به موفقیت نیاز به استمرار و پیگیری دارد یعنی شما باید تمرین های خود را به صورت مرتب انجام دهید تا ذهن ناخودآگاهتان بر روی مدار موفقیت تنظیم شود و لازم است بدانید که رسیدن به موفقیت یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و شما به تدریج به نتیجه ی دلخواه خود خواهید رسید و باید این موضوع را در نظر بگیرید که برای رخ دادن یک اتفاق بزرگ نیاز است که تغییرات و کارهای کوچکی را ابتدا انجام دهید تا به یک تغییر خیلی بزرگ و مورد نظر خود برسید. Th is c᠎on​tent w as c᠎re ated by GSA Conte᠎nt Gen erat​or D emoversion !

کتاب ملت عشق

این مصاحبهها و گفتوگوها بر مسیر شخصی و زندگی «دارن هاردی» بسیار اثرگذار بودند. همانطور که می دانید پاسخ خیر است.هرچند که قانون جذب بسیار مهم و کاربردی است( و پیشنهاد می کنم که حتما در مورد آن مطالعه کنید)،اما به تنهایی برای موفقیت کافی نیست و این قانون اثر مرکب است که به موفقیت جامهی عمل می پوشاند. این را هم نباید فراموش کنیم که آمارها نشان میدهند ظاهرا سرانه مطالعه در کشور ما کمتر از استانداردهاست و معمولا کتابخوانها قشر فرهنگی جامعه ایران را تشکلی میدهند؛ ولی در جوامع دیگر در تمام سنین و اقشار کتاب مخصوص خود را میخوانند و این مانع بزرگی است زیرا ادبیات ما جامعه مخاطب بزرگی ندارد که بخواهد به سینما جذب شود و نکته مهم اینکه همین مخاطبین هم فرهیختگیشان موجب میشود کمتر به ادبیات اصطلاحا زرد تن بدهند. کتاب اثر مرکب را بارها مطالعه کردهام و هر بار نکات جدیدی از آن یاد میگیرم.احتمالا اگر در مورد قانون جذب مطالعه کرده باشید،این سوال به ذهنتان رسیده است که آیا قانون جذب به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کافی است یا خیر؟ زندگی نیاز به شجاعت دارد و این دقیقا همان چیزی است که این قانون به کشف آن کمک می­ کند – شجاعتی برای تبدیل شدن به بهترین شخصی که می­توانید باشید.

لطفا برای کمک به بهبود خدمات مجموعه ما از طریق ستاره های رو به رو به ما رائ دهید. نقطه دسترسی به نیروی چرایتان از طریق ارزش های اصلی و درونی شماست که هم تعریف می کنند چه کسی هستید و هم اینکه چه می خواهید . اثر مرکب به شما کمک می کند تا در رقابت ها پیروز شوید ،از چالش های پیش رویتان عبور کنبد و آن زندگی را خلق کنید که لایق اش هستید . شاید اعتقاد داشته باشد که بد شانس هستید اما در واقع این عذر و بهانه ای بیش نیست . کافی است که شوق خواندن یا شنیدن قصه را در کودک خود تقویت کنید تا راهکار مناسبی برای نفوذ و انتقال مطالب مهمی که در نظر دارید به کودک خود بیاموزید؛ بیابید حتی مطالبی که کودکان در بعضی موارد به آن علاقه ای ندارند، مانند خوابیدن، غذا خوردن، حمام رفتن یا هر موضوع دیگری که آموزش آن برای کودک شما مهم است. بخش سوم دانلود کتاب صوتی اثر مرکب به ما عادت ها را گوشزد می کند زیرا عادت های ما سازنده و شکل دهنده ی شخصیت ما خواهند بود و برای رسیدن به موفقیت و یادگیری عادت های درست و مثبت نیاز است که عادت های قبلی و منفی خود را ترک کنیم که کار دشواری به نظر می رسید اما امیدوار بودن به آینده ای درخشان و رویایی که در تصورات خود دارید این سختی را به جان خواهد خرید و باید دانست که شروع کردن هر کاری ممکن است سختی های خود را داشته باشد و اصلا نباید نگران باشید زیرا نگرانی و ترس خود مقدمه ی موفق نشدن هستند.

نترسید،کم کم و با سرعتی آرام شروع کنید .فقط یکی از عادت های تان را به مدت ۱ هفته ثبت کنید .عادتی را انتخاب کنید که بیشترین کنترل را روی شما دارد.این همان جاییست که باید از آن شروع کنید.ارسطو می گوید: ما همانی هستیم که مکرر انجام می دهیم . نیروی چراغ شما همان است که باعث میشود بتوانید به کارهایی خسته کننده ، پیش پا افتاده و پر زحمت بچسبید..همه ی چگونه ها بی معنی خواهند بود اگرچراهای شما به اندازه کافی قدرتمند باشند تا وقتی آرزوها و انگیزه هایتان را درست انتخاب نکنید هر راه جدیدی را که برای بهتر کردن زندگیتان جستجو میکنید ،رها خواهید کرد. استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است کلیه حقوق این سایت متعلق به کتاب 3 راه است. میتوانی فوراً تمرینها و اصلهای موفقیت ذکر شده در این کتاب را، که درستیشان در گذر زمان ثابت شده است، در زندگی خودت به کار ببندی تا نتایج ملموس و ماندگار به دست آوری. قرار است کمکت کنم گوشهایت را روی جاروجنجالهای بیهوده ببندی و تمرکزت را روی اصول اساسی که مهم هستند بگذاری. تمرکز این کتاب روی رسیدن به هدفهایتان است.

دیدگاهتان را بنویسید