باور این 8 افسانه‌های مربوط به کتاب شما را از رشد بازمی‌دارد.

کتاب داستان کودکانه باید محتوای خلاقانه داشته باشد. قالبهای PDF تعاملی این امکان را در اختیار سازنده ebook قرار میدهند تا قالب اصلی سند ایندیزاین را به همراه فونتها، قالب متنی و محتوای اصلی حفظ کند. فایل با قالب PDF باعث میشود کتاب الکترونیکی مربوطه در آخرین حالت مورد نظر ثابت نگاه داشته و به اصطلاح Freeze شود. کتاب راز به طور خلاصه در مورد قانون جذب نوشته شده است و به شما می گوید که چطور بهتر میتوانید قانون جذب را درک کنید. بسیاری از کتاب خوان های الکترونیکی گزینهای برای اتصال به WiFi دارند که از طریق آن بتوانید کتابهای الکترونیکی خود را دانلود کنید که البته این نوع اتصال، ابتداییترین نوع آن خواهد بود که صد البته هزینهی پائینتری هم خواهد داشت. سایمون سینک معتقد است سوال چه چیزی که یکی از لایه های دایره معروف محسوب می شود، پاسخش همان محصولات و خدمات شما هستند. مشتریان محترم شهرستان نیز میتوانند محصولات خود را فوری توسط باربری و یا تیپاکس تحویل بگیرند. به دلیل اینکه میتوان این قالبها را ویرایش کرد، محتوای ebook به راحتی قابل مخدوش شدن، تحریف شدن یا حتی در زمان انتقال از کامپیوتر سازنده ebook و رسیدن به دست مشتریان بالقوه قابل گم شدن هستند. ​This art᠎icle was do ne with the ​he​lp of GSA Conte nt Gen᠎erator  DE​MO.

خرید کتاب آنلاین

فرض بر این است که پیشتر با استفاده از قالبهای آماده و با قابلیت ویرایش آسان، ساخت ebook در ایندیزاین انجام و ترفندهایی که در بخش قبلی این مقاله آموزش داده شدند نیز در ساخت ebook مربوطه به کار گرفته شدهاند. در ادامه این بخش به این سوال پاسخ داده شده است. اگر یافتن پاسخ چنین پرسشهایی برای شما هم جذاب است و اگر شما هم تمایل دارید شکل جدیدی از موفقیت را تجربه کنید، گوشکردن به این کتاب صوتی ارزشمند را از دست ندهید. و این فوق العاده است که امروزه با کمی جستجو در اینترنت می توان به تجربه ی ده ساله یک فروشنده در گذشنه دست یافت. در این بخش، قصد اضافه کردن یک پیوند Cross-Reference قابل کلیک وجود دارد که خواننده را مستقیماً به صفحه ۱۰ کتاب الکترونیکی مربوطه میبرد. برای تبدیل کتاب الکترونیکی خود به قالب PDF، باید وارد منوی فایل شد و گزینه Save as را در قالب ebook مربوطهای که هم اکنون باز است کلیک کرد. این کار با راست کلیک کردن روی محل مورد نظر و انتخاب گزینه New Hyperlink در قسمت Interactive انجام میشود.

خريد كتاب ديجي كالاdigikala

برای دانلود این کتاب از انتهای همین صفحه می توانید آن را دریافت کنید. می توانید روی این برنامه حساب باز کنید. کتاب و کتابخوانی را به جرئت میتوان جزئی جداییناپذیر از زندگی انسانها به حساب آورد. انتشار پستهایی در شبکههای اجتماعی به همراه پیوندی به ebook خود نیز یکی دیگر از راههای تبلیغ ebook به حساب میآید. یک جایگزین محبوب برای فایلهای PDF، فایلهای EPUB به حساب میآیند. همانطور که پیشتر هم بیان شد، دو فرمت رایج و پر کاربرد در ساخت ebook ، قالبهای PDF و EPUB به حساب میآیند. در این بخش نحوه ساخت ebook با دو فرمت PDF و EPUB به وسیله برنامه ادوبی ایندیزاین شرح داده شده است. از تماس مادر ویل خبری نیست به صورت سمبل کاری میبینیم که لو تصمیم میگیره در آخرین لحظات کنار ویل باشه و اینجا اون حس دو طرفه ای که از طرف ویل هم هست رسما به فنا میره. اما همانطور كه در تصویر ۷-۶ ديده ميشود، اين دو توالي را به طريق ديگري هم ميتوان همرديف كرد. قدرت این جمله در ناخودآگاه ما بسیار بالاست و می تواند مانند یک شمشیر دولبه عمل کند : به نفع یا به ضرر ما.

خرید کتاب دست دوم مدرسان شریف

تمامی حقوق این سایت متعلق به انتشارات خط خطی می باشد. علاوه بر این، میتوان قابلیتهای تعاملی دیگر مثل هایپرلینک، پیوند متقابل (Cross-Reference) به سایر صفحات، فیلم و جلوههای تعویض صفحه را نیز به ebook خود اضافه کرد. همچنین، تجزیه و تحلیل حلقه بسته (Closed-Loop Analytics) نیز نشان میدهد که چه تعداد از افراد در نهایت به مشتری کسب و کار ما بدل شدهاند. برای مثال، باید ابزاری برای تجزیه-تحلیل صفحه فرود تعبیه کرد تا اطلاعات لازم در خصوص تعداد افرادی به دست آید که ebook ساخته شده را دانلود کردهاند و به دنبال آن به سمت اهداف فروش هدایت شدهاند. فرآیند ساخت کتاب الکترونیکی با InDesign و استخراج سند ایندیزاین به صورت ebook ، وابستگی چندانی به طولانی بودن سند مربوطه ندارد و این فرآیند برای هر کتاب الکترونیکی با هر تعداد صفحهای تقریباً یکسان است. ایندیزاین (InDesign) یک برنامه نرم افزاری انتشاراتی برای ایجاد اعلامیه (بروشور | تراکت)، مجله، روزنامه و کتاب است. در این آموزش از نسخه InDesign CS6 استفاده شده است.

سه حقایق تکان دهنده درباره کتاب آنلاین که توسط یک متخصص گفته شده است

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید کتاب رایگان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید