اکنون باید بخرید برنامه‌ای که عملکرد دارد برای کتاب رایگان ساخته شده است

در چند ماه اخیر، فیدیبو نیز مانند طاقچه یک کتابخانه همگانی مجازی به نام ” فیدی پلاس ” ایجاد کرده که با پرداخت حق عضویت می توانید به بسیاری از کتاب ها دسترسی رایگان داشته باشید. کودکان نیز علاقه بسیاری به قصه های مهیج و تاثیرگذار دارند که وب سایت رادیو کودک نیز برای تامین نیاز کاربران میلیونی خود، همواره با دقت تمامی داستان ها را رصد میکند تا بهترین ها را درج نماید تا علاوه بر آشنایی با مفاهیم جدید و ارزشمند، عادت قصه خوانی همواره پیگیری شود. بنابراين بهتر است از همان دوران مدرسه کودکان داراي ضرايب هوشي پايين تر در کنار کودکان عادي تحصيل کنند که البته اين شامل کودکان کم بينا و کم شنوا نيز مي شود. درک مفاهیم کلامی و غیرکلامی برای کودکان چندان ساده نیست. بنابراین والدین می بایست ارزیابی دقیق تری داشته باشند تا شاهد مفاهیم مثبتی مانند شجاعت، مهربانی و صبوری باشند. به چشم میخورد، بی جهت نیست که مردمان با فرهنگ ایرانی از کوچک و بزرگ علاقه وافری به شنیدن داستان های ماندگار دارند که در عین سرگرمی می توان شاهد رشد و شکوفایی شخصیت فرزند خویش نیز باشند و تجربه هیجان انگیزی را درک نمایند.

انتشارات کتابهای موسیقی

شجاعت نیز از خصوصیات تحسینبرانگیز هر انسانی است که کودکان میبایست با آن آشنا شوند، برای حس خوب کودک نسبت به این خصیصه می توانید داستانی را تشریح کنید به این صورت که یک روباه کوچولو که همیشه در کلاس توسط دوستان آزار و اذیت می شد نمی توانست برای گرفتن حق خود و حتی خوراکی ها مبارزه کند اما این ترس او را غمگین و ناراحت کرده بود سرانجام یک روز به پیشنهاد دوستش نسبت به این رفتار ناسالم عکس العمل نشان داد و توانست تمامی دوستان دیگر را شکست دهد. باشد که در عین سادگی خاطراتی فراموش ناشدنی را در ذهن ما ثبت کرده اند. شاید از نام آشناترین قصه های صوتی کودکانه در خاطرات ما که نسل قبل لقب می گیریم، خاله سوسکه، بز زنگوله پا و … به طور مثال موضوع همکاری کردن را در نظر بگیرید ممکن است خانواده ها ساعاتی را اختصاص به توضیح این اخلاق با ارزش کنند اما چندان نتیجه ای مشاهده نکنند اما انتخاب یک قصه صوتی کودکانه که متمرکز بر این موضوع است میتواند به شکل غیرمستقیم این هدف را میسر کند علاوه بر آنکه پشتیبانی چند برابری نیز به ارمغان می آورد. شما نیز می توانید این تجربه را امتحان کنید، اگر فرزندتان از اضطراب ناشی از ترس رنج میبرد، برای پیشگیری از متلاشی شدن روحیه، داستان کودکانه کوتاهی انتخاب کنید که شخصیت اصلی می تواند از موهبت های درونی بهره گیرد و غول ترس را شکست دهد. Data was cre᠎ated ᠎by G​SA Con​tent Generator Demov ersion!

تعجب یادگیری کتاب خود را سنگ کنید؟ این را بیاموزید

بنابراین برای جمع بندی تعریف داستان کودکانه این توضیح شاید قابل قبول باشد که داستان های کودکانه در واقع نوشتاری هستند که با تلفیق جذاب و هنرمندانه عناصر داستان سعی در تعامل کودکان با شخصیت های مختلف دارند به طوری که همزاد پنداری بسیاری با احساسات و عواطف خود تجربه کنند و واکاوی بهتری نسبت به مشکلات شخصی نیز کسب نمایند که در سایه آن رشد شناختی بهبود می یابد. رشد غولآسای انتشار داستان های مختلف ممکن است خانواده ها را در انتخاب داستان دچار چالش کند حتی کتاب های مناسب به بزرگسالان را نیز خریداری کنند. اگر مایلید فرزندتان در مراحل مختلف زندگی به ویژه آموزش و اشتغال موفق ظاهر شود و تعاملاتی تاثیرگذار را شکل دهد حتماً داستانهایی پربار و قصهگویی را پیگیری نمایید. شنیدن داستان های صوتی کودکانه می تواند تجربی دلچسبی باشد تا کودکان درعین سرگرمی و بازی، مفاهیم کلیدی زندگی اجتماعی را نیز بیاموزند و برای حضور در اجتماع بزرگ تر به ویژه مدرسه و دانشگاه آماده شوند بنابراین انتخاب داستان های کودکانه که فاقد ارزش محتوایی هستند می تواند ذهن آنان را پر کنند بدون آنکه تاثیری داشته باشد. اگر از اطرافیان به ویژه پدر و مادرها بخواهید خصوصیات یکی داستان کودکانه استاندارد را تعریف کنند، اگر چه ممکن است تعبیر عامیانه را به کار ببرند اما مطمئنا ویژگیهای شاخص گنجانده نخواهد شد.

این داستان کوتاه می تواند احساسات فروخورده کودک را برانگیزد و با همزاد پنداری بر احساس ترس خود فائق آیند، شما نیز می توانید از قصه های صوتی کودکانه که به شکلی دلچسب شجاعت را ترسیم می کنند، استفاده کنید. اگر شما نیز فرزند خردسالی دارید حتماً با چالشهای آموزش مواجه شدهاید به طور مثال برای تفهیم موضوع بخشش و بخشیدن مسیری ناهموار پیش روی شماست بنابراین میتوانید برای رمزگشایی بهتر یک داستان جذاب با شخصیت های تاثیر گذار انتخاب کنید که در ارتباط با اثر بخشش و بخشیدن مطالبی را در ذهن کودک حک کند. داستان های کودکانه در عین حال که تجربه ای لذت بخش هستند میتوانند بدون آشفتگی مفاهیم را بیشتر بخوانید نیز تفهیم کنند. داستان های صوتی کودکانه با موضوع های مهیج می توانند یک ایده ناب باشند تا در عین سرگرمی با الگوهای تاثیرگذار نیز آشنا شوند. درواقع قصه های صوتی کودکانه یک نقشه راه اصولی ترسیم می کنند تا به شکل قدم به قدم عناصر شخصیتی فاخر را شناخت. کودکان اگرچه شیطنت ذاتی دارند اما همواره از شنیدن قصه های مهیج استقبال میکنند و این سرگرمی تاثیرگذار را ترجیح میدهند اما می بایست شرایطی را رعایت کرد در غیر این صورت نه تنها داستان باورپذیر نخواهد بود بلکه کودک اوقات ملال آوری را پشت سر می گذارد، در ادامه به این شرایط گریزی زده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید